Primer dia

by

Després de la insistència de dues persones que estimo molt, avui inauguro el meu bloc.

Arran de l’Ebre, la meua primera novel·la i el motiu per fer el bloc és a impremta i he decidit que avui era un bon dia per inaugurar aquest espai. Espero que m’ajudi a seguir el camí que el meu riu marcarà a la novel·la i a mi mateixa.

I per començar, us presento la portada d’Arran de l’Ebre:

coberta arran_1

8 Respostes to “Primer dia”

  1. Nuka Says:

    Eps,

    m’agrada molt aquesta portada!

    Ens haurem de deixar endur per l’Ebre… a veure on ens porta!!! 🙂

  2. Marta Says:

    Felicitats guapa!!! Deus estar molt impacient per tenir un exemplar a les mans (si jo ho estic…).
    Et seguirem pel blog!!
    petonassos,
    marta

  3. Sus Martí Says:

    Ostres, ostres… m’agafen unes ganes de dir que l’obra és emocionant, que té fragments que fan posar la pell de gallina, que t’enrabies segons com, que pots plorar en un moment de sentiments a flor de pell… i d’explicar-ne algun trosset… però no ho puc fer!

    Però sí que puc fer una cosa: recomanar “Arran de l’Ebre” com una novel·la plena de sentiments, sensacions, realitats i ficcions relligades amb tanta essència com la que es pot percebre arran de l’Ebre, en una nit fosca o d’una gran lluna plena.

    Enhorabona, Cinta, triomfaràs!!

    • cintaarasa Says:

      Sus! Moltes gràcies! M’acabes d’alegrar el dia!
      Has estat la millor correctora que Arran podia tenir.
      Molts petons!

  4. Cinta Carot Giner Says:

    Quina il.lusió em fa! Jo que l´he llegida , puc dir que us encantarà .A mí em va enganxar .Si sou de les terres de l´Ebre amb més motiu i ,si no…feu un petit ..o gran viatge i aneu “allà on el riu us porti”.Petonets!

  5. josep arasa lopez Says:

    Jo l’estic llegint. M’agrada igual com la Sra. del día 20. Els dos no som imparcials però és la veritat. L’Arran de l’Ebre és una passada.

    Cinta me n’alegro molt, els somnis es fan realitat. Besitos.

Deixa un comentari

