Crònica de la signatura d’Arran de l’Ebre a Vall de Roures

by

ValldeRoures

El meu dissabte signant Arran de l’Ebre a Vall-de-Roures

El sol abrasava dissabte passat. Tothom aclucava els ulls en sortir al carrer i molts somiaven una piscina d’aigua freda. Tot i això, la llibreria Serret de Vall-de-Roures semblava aliena a la inclemència de l’estiu a l’interior del país i era un vesper d’activitat. Constantment hi entrava i en sortia gent amb llibres o diaris sota el braç, hipnotitzats, em sembla, per l’amor per la cultura que transmet Octavi Serret quan parla.

Jo, per una mala passada dels indicadors de les carreteres, vaig arribar una mica tard, però en ser-hi, em va passar de cop tot el cansament del viatge. Tenia moltes ganes de compartir una estona amb les meves companyes de signatura, Núria Menasanch (que signava Elles, Ed. Aeditors 2009) i Montse Banegas (Una dona incòmoda, Ed. Proa 2008), i amb Octavi Serret. La veritat és que se’ns va fer l’hora de recollir massa ràpid.  A més, i malgrat fer tard, al taulell de la Llibreria Serret m’hi esperava una altra sorpresa: dues muntanyes considerables d’Arran de l’Ebre a punt per ser signades. A dins de cada exemplar, el nom de la persona a qui havia d’anar dedicat.

Ara només em queda dir que ja espero que arribi diumenge que ve i tornar a Vall-de-Roures. Serà per la 4a Trobada d’Autors Ebrencs al Matarranya. Intueixo el dia se’m tornarà a fer curt.

Deixa un comentari

