Dissabte passat

by

estiu-literari-cinta-arasa_250709

Aquesta és la foto que hauria d’haver il·lustrat l’entrad sobre la signatura d’Arrans de dissabte passat a la Llibreria Serret de Vall-de-Roures però com m’agrada tant la del paisatge del poble, he decidit fer una altra entrada. A la foto, Núria Mensanch, amb un exemplar d’Elles, un client i amic de la llibreria Serret amb Arran de l’Ebre, Montse Banegas, amb Una dona incòmoda, i jo mateixa, amb Arran.

2 Respostes to “Dissabte passat”

  1. Gabriel Says:

    Eiii, Cinta, quina gràcia descobrir la teva faceta blocaire…
    Després de llegir-me fa pocs dies un llibre “Olor de Colònia” que m’ha emocionat molt…Vols saber quines són les meves properes lectures potents d’agost?
    Arran de l’Ebre de Cinta Arasa
    Les Veus del Pamano de Jaume Cabré (bé aquest és relectura perquè el setembre és el primer llibre del Club de lectura del meu poble)
    Així que no tard o d’hora sortiràs en l’apart últimes lectures del blog…
    http://naufragiobrer.blogspot.com
    Tot i que la meva faceta literària està més present a…
    http://escritsdelfum.blogspot.com

    Bon estiu i bones lectures!!!

  2. cintaarasa Says:

    Hola Gabriel!
    Quina il·lusió el teu comentari. Espero que Arran t’agradi.
    Ja en llegiré els comentaris al teu bloc.
    Espero que passis molt bon estiu.
    Una abraçada,
    Cinta

Deixa un comentari

