Setembre

by

689px-Alfa_i_Omega_Torredembarra

M’agrada pensar que setembre és un mes de nous projectes. El meu setembre començarà amb una nova presentació d’Arran de l’Ebre. Aquest cop serà a Torredembarra, el dia 6 a dos quarts de set de la tarda a la sala de plens de l’Ajuntament. Hi intervindran l’escriptora Montserrat Palau,  l’editor Àlex Ferrer i jo.

Anuncis

4 Respostes to “Setembre”

  1. Mei Says:

    Eps Cinta,
    si puc hi passo, que després d’haver alliberat el teu llibre per accident… en necessito un altre exemplar signat!! 😉

  2. Gabriel Boloix Says:

    Llarga vida a Arran de l’Ebre. Després de llegir-me’l, puc confirmar que és un gran llibre. Com sempre en el club de lectura familiar o sigui ma mare, el meu germà i jo acostumen a preguntar-me que carai llegeixo i sinó entren a xafardejar la meva habitació. Total que ma mare en veure les bones crítiques d’Arran, l’ha començat a llegir i m’ha comentat: aquesta noia escriu molt bé!!!
    El proper dia 8 de setembre tinc el club de Lectura a la biblioteca on comentarem un gran novel·la: Les veus del Pamano. Si em pregunten que he llegit aquest estiu, no tinguis cap dubte que un dels llibres que sortirà serà el comentari d’Arran de l’Ebre.
    Et desitjo sort en la presentació…

    • cintaarasa Says:

      Gabriel, no saps com d’importants són les teves paraules per a mi, i més aquests dies. Fa temps que em moro de ganes de conèixer el teu poble, així que si les sessions del club de lectura són obertes…. Les veus del Pamano són un dels millors llibres que he llegit. Si Catalunya fos un país amb Estat el Jaume Cabré tindria el reconeixement que es mereix…
      Una abraçada ben ben forta!

  3. Cinta Carot Giner Says:

    molt be aixi m’agrada

Deixa un comentari

