6 de setembre i Diada Nacional

by

100_0081

El mes de setembre ha començat amb molta activitat. El dia 6 vaig presentar Arran de l’Ebre a Torredembarra. Vaig tenir la sort que m’hi acompanyés la Montserrat Palau, que va fer una impagable lectura d’Arran. Em va agradar molt la vessant feminista que en va destacar, perquè hi és, i perquè la volia tenir, en el meu llibre. Àlex Ferrer, incansable, també hi era, així com la Sra. Rosa Maria Guasch, regidora de culrura de Torredembarra, que va presidir i presentar l’acte. Moltes persones de Torredembarra es van acostar a la presentació i va ser un acte molt especial.

Senyera

La Diada la vaig començar al poble on vaig nàixer, a Jesús. Vaig fer una xerrada sobre les Terres de l’Ebre “Terres de l’Ebre, de nom de novel·la a nom social”. Després de la xerrada, vam cantar els Segadors. Com sempre, prop de l’Ebre, vaig trobar casa meua.

Anuncis

Deixa un comentari

