Marató de Sant Jordi a l’IES de l’Ebre, Tortosa

by

Avui a l’IES de l’Ebre de Tortosa s’hi ha organitzat una marató de lectures en motiu de Sant Jordi. Fa uns dies, quan em van convidar a participar-hi llegint un text meu, em va fer molta il·lusió. Per motius de feina no hi he pogut assistir però he tingut l’honor que Paula Querol i Neli Granados, dues alumnes del centre, hagin llegit el meu conte La biografia de l’Ebre (publicat a Els estius a l’Ebre, Aeditors). El text parla de les històries que duu l’aigua del nostre riu i m’han dit que, de fons, s’han passat unes fotografies precioses de l’Ebre. Entre els alumnes de l’IES i al costat del riu, Halimah, Dolça, Beatriu, Jofre, Felipa, Joanet, Maria i Joaquim, els personatges de La biografia de l’Ebre, no podien tenir millor companyia.

Deixa un comentari

